Najbardziej typowe przyczyny dostania mandatu

Najbardziej typowe przyczyny dostania mandatu

Data publikacji: ID: 6584bfb147bd3

Każdy kierowca musi zdawać sobie sprawę z tego, iż niedostosowanie się do przepisów określonych w ustawie o ruchu drogowym, może skutkować mandatem nałożonym przez patrol drogówki. Za co jednak najczęściej owe mandaty dostajemy? Najczęstszą przyczyną, za jaką kierowcy otrzymują w naszym kraju mandaty, jest jazda bez zapiętych pasów.

Zapięte pasy ratują życie

Zapięte pasy mają duży wpływ na nasze bezpieczeństwo podczas jazdy, a kierowcy tłumaczą się tym, iż mieli do pokonania tylko krótki dystans drogi. Kolejną okazją do otrzymania mandatu jest rozmowa przez telefon. Warto wic wyposażyć się w zestawy głośnomówiące, które są legalne podczas kierowania samochodem.

Przejeżdżanie po linii ciągłej to kolejny powód, dla, którego Polacy dostają duża ilość mandatów. Jak wiemy, linia ciągła to świętość na drodze, a jej namalowanie nie było tylko i wyłącznie celem utrudnienia poruszania się kierowcom po drogach. Jest ona doskonałą odpowiedzią do tego, jak bezpiecznie poruszać się na drogach. Mandaty za wykroczenia na drodze bywają bardzo kosztowne, oraz pozbawiają nas punktów.

Pojazdy z napędem atomowym

Lata pięć dziesiąte ubiegłego wieku charakteryzują się przede wszystkim znacznym wykorzystaniem atomów, w różnego rodzaju technologiach. Tworzono w tym czasie różnego rodzaju elektrownie atomowe, oraz okręty atomowe. Największy wkład do rozprzestrzenienia się technologii atomowych miała Ameryka.

Marzono wtedy o tym, aby skonstruować jak największą ilość urządzeń, które mogłyby być napędzane energią atomową. W 1958 roku Ford zaprezentował pierwsze projekty, dotyczące samochodu napędzanego energią atomową. Największy problem naukowcy mieli ze skonstruowaniem małego silnika, który byłby w stanie być napędzany poprzez energię atomową. Pierwszy samochód Forda napędzany silnikiem atomowym składał się z kabiny, mieszczącej około dwóch, bądź trzech osób.

Reszta samochodu składała się z reaktora, który znajdował się na tylnej osi samochodu, tak, aby w jak najlepszy sposób równo obciążyć wszystkie cztery koła samochodu. Samochód ten jednak nie okazał się być wynalazkiem, który spełniał oczekiwania rynku.

Twoja ocena artykułu:
Dokonaj oceny przyciskiem
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close